Reparatie procedure
1. Wilt u gebruik maken van de uiterst voordelige en snelle vervangingsservice voor uw defecte apparaat? Ga dan als volgt te werk:
2. U klikt op de knop 'reparatie aanmelden'
3. U vult het formulier in die geopend wordt in het huidige scherm nauwkeurig in en vult bij 'Klachtenomschrijving/Probleem’ de omschrijving die het beste past bij uw defect.
4. Klik op de knop 'verzenden'.
5. Uw formulier wordt geregistreerd in ons systeem.
6. U ontvangt per e-mail een bevestiging dat uw reparatie is aangemeld.
7. Een expert zal de door opgegeven informatie beoordelen en contact met u opnemen.
8. Indien akkoord begint u aan het volgende proces.
9. Vervolgens krijgt u ook nog een reparatieformulier die u moet invullen en uitprinten voeg 'm toe bij de verzending van u telefoon.
10. U stuurt de Telefoon goed verpakt, gefrankeerd en aangetekend of verzekerd op naar: Mobirepair.nl
11. LET OP! Heeft u een opstartwachtwoord? Verwijder dit dan of vermeld het wachtwoord op een briefje (we voeren een controle uit aan het eind van de reparatie).
12. Onze experts vervangen uw defecte onderdeel.
13. Wij sturen u een e-mailbericht van de geslaagde vervanging met vermelding van de betaalgegevens: De factuur, het factuurnummer en onze rekeninginformatie. Met deze gegevens kunt u de betaling uitvoeren, bijvoorbeeld met iDeal of een bankoverschrijving.
14. Nadat uw betaling bij ons is binnengekomen ontvangt u uw gerepareerde apparaat retour zonder extra verzendkosten.
15. Dit hele proces neemt circa 1 tot 4 werkdagen in beslag, afhankelijk van de beschikbaarheid van de benodigde onderdelen.
|